jahappppppp

Jag blir så irriterad!!!!!!!!!


Försökte vara världens bästa kompis här och beställde en födelsedagspresent med posten till Linnea i måndags. Men tror ni den har kommit ännu????? Nä. Hon bara väntar och väntar och väntar och den kommer aldrig. Guuuuuuuuu vad tråkigt........



Annars idag har jag varit på en intervju som gick väldigt bra. Sen har jag druckit kaffe helt otippat med en okänd norrman och en okänd svensk. Som svensken sa, det här hade jag inte räknat med när jag vaknade imorse.

Och jag kan bara hålla med. Jag har äntligen fått några vänner! Har dock glömt vad norsken hette, men får väl fråga honom senare. If we ever meet again.

Sköt om er luleå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0