fan helvete

Mamma frågade om jag ville ha fika.
Jag svarade: nej, jag är så jävla mätt!

Jag måste sluta svära.



andra alternativ som jag hade kunnat svara på:

nej, jag är så otroligt mätt!
inte ett bra svar. då tror mamma att jag är ironisk och försöker få mig att äta kakorna iallafall.

nej, jag är sjukt mätt!
inte bra. då skrattar pappa och härmar mig och säger: haha, är du sjuuukt mätt? Han tycker det är kul.

nej, jag är svinmätt!
samma som ovan.....

nej, jag är jättemätt!
det funkar.



Nu ska jag åka och träna istället. Det ska bli jättejobbigt.
ALLTSÅ!!! Det blir inte samma sak om man inte får svära.
Det ska bli helt överjävligt jääääävulskt jobbigt. FYFAN.


hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0