tjohej

Ska ta av mig sockarna och lägga mig i sängen. Måste bara få säga att det är helt otroligt hur skönt jag tycker att det är att ta av sig sockarna på kvällen efter en hel dag. Bland det bättre i livet, faktiskt.

andra saker som jag tycker är sköna
- bli kliad på ryggen
- ha sovmorgon men ändå vakna tidigt och vara pigg (ok, händer aldrig)
- vara lagom mätt
- vara osminkad
- hänga på någon i poolen (så man slipper anstränga sig själv, och bara kan flyta)
- knäcka ljumsken


ett smakprov. hej.

Kommentarer
Postat av: jojjeeee

ta av sig bh:n är fan i mig bättre än allt de där!

2010-09-19 @ 22:28:10
URL: http://jojehanna.blogg.se/
Postat av: anna

ja true story!!! hur kunde jag glömma

2010-09-19 @ 22:49:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0