tung

Jag tränade ju igår. (vad duktig du är anna! tack) Först var jag på spinning. Sen var jag på core. På spinningen satt jag bredvid en tjej som trampade på helt sjukt bra och fort och körde stenhårt. Jag försökte följa med i samma tempo. Detta resulterade i att jag blev helt dödligt trött, men det gav ju mycket iallafall. När vi sedan bytte sal och skulle köra core satt jag bredvid en gammal tjock tant (förlåt) som pustade och stönade över hur jobbigt det var. Jag tänkte för mig själv: ja fyfan, det här är ju sjukt jobbigt....... Inte orkar jag ta ut mig..........


Så det jag egentligen ville komma fram till är
Om ni verkligen vill träna hårt, välj den mest vältränade personen och ställ dig bredvid den. Det får mer än gärna vara en kille. Och vad ni än gör: ställ er aldrig (ALDRIG) bredvid den tjocka fula tanten.


Det är dumt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0