back in town

HEJ!!!! Åh herregud vad jag har saknat mig själv här i bloggen. Tog lite semester från bloggandet för det är ganska jobbigt att alltid känna press på sig att uppdatera för er, mina älskade bloggläsare. /kenza 

nej ok. 
Har bara hatat bloggen rakt igenom så jag har inte orkat.
Jag är hur som helst tillbaka i Oslo. 
Jag har även fått veta att jag har högt blodtryck så jag tror detta blir det sista året jag skriver något i den här bloggen innan jag dör. Kul att man hann med mycket i livet ändå....... :))) 

Pratade med mamma om mitt höga blodtryck och att jag alltid känner mig trött. Hon blev lite orolig och sa: Ja, men jag var också sådär förrut. Jag kände mig trött, hade högt blodtryck och frös.

Då visade sig att hon hade någonting som jag inte minns nu, men som stämde in på mig. Man har tydligen högt blodtryck, man är trött, fryser, deprimerad och blir tjock. Stämmer exakt. 

Men nu ska jag och handla mat med min sambo johan.... Hatar att låtsas va vuxen. HEJDÅ.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0