luleå day 6

Tja tjenna!

Här sitter jag och har fruuuuuktansvärt lent hår. Det är liksom BARA lent. Lent Lent lent så långt ögat kan nå. Använde jättebra inpackning + olja i håret igår. Bastade igår, så peelade även bort massa döda hudceller från kroppen, så min hud är också superlen. Kan glida runt på golvet och bah switsch till köket, swisch till vardagsrummet swish till toan.

Tror jag. Det är inte som att jag har testat eller så....

Jag blir så varm i hjärtat av att vara hemma i luleå. Mamma och pappa passar upp mig. Lagar jättegod mat. Små rådjur står i skogen och kikar in i värmen. Och blir livrädda när jag går ut på gården, men det behöver vi inte tala om.. Jag spelar sällskapsspel. Får träffa djur, vilket man nästan aldrig gör i oslo. Får köra bil. Vickan kör fast med bilen i vår uppförbacke till gården.

Och imorgon ska jag  till stallet. Då känner man att man är hemma i norrland på riktigt.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0