typiskt norskt

Var hos läkaren imorse och tog vaccin mot hepatit A & B. Jag frågar honom lite frågor medan han håller på att fixa med vaccinet. Sen sprutar läkaren in första sprutan i armen. Efter några sekunder säger han: hehe oj.... ja nu ser jag att jag visst har tagit fel vaccin. Det kan ju bli så när man gör två saker samtidigt. 

Så läkaren var tvungen att göra om allting och då ta rätt spruta eftersom han tog fel första gången. 


HAHAHA????? 
Blir så jävla irriterad. Det är så fruktansvärt fel av en doktor att ge mig helt fel spruta?????? 

Och konflikträdd som jag är sa jag ingenting mer än: eeeh... hehe, det är lugnt.....eeh... 

Nåja. Jag lever ju iallafall. Livin on the edge, så att säga. 
Godmorgon! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0