hejsan hopp

Kan av någon anledning oftast bara blogga då jag är ensam. Känner mig töntig då jag sitter och skriver blogg när mina vänner är i närheten. Men nu... Nu sitter jag i min ensamhet och känner mig cool och redo för en lite update. 


Älskar ju att blogga egentligen.

Blablabla. 
Kan nu efter mycket om och men säga att jag är torshovbo. Sambo med Hanna och sandra. Väldigt mysigt. Jag har alltid sagt att jag aldrig ska bo i oslo med mina gamla vänner ifrån luleå och att jag helst vill bo med killar. Jag är helt enkelt rädd att jag ska förstöra vänskapen eftersom jag är sämst att bo tillsammans med andra människor. Så det är inte utan en viss oro jag nu har bosatt mig tillsammans med Sandra och Hanna. Jag är orolig för att de ska bli tokiga över min ej befintliga ordningsamma sida. Jag kan vara kaos att bo tillsammans med. Jag försöker verkligen, men alla saker bara dras ur mina händer och lägger sig på golvet och jag försöker verkligen ta upp alla saker, men dom sitter fast och jag kan ju inte precis börja hugga lös dom från golvet för då blir det ju fula märken.... Såattt.... Dom brukar helt enkelt få ligga kvar där lite för många dagar.... 

Min pappa säger att jag har en horisontell garderob (golvet) Han skojar alltid efter jag har städat mitt rum och säger: Nämen, har du ett trägolv i ditt rum???

He he heeeee säger jag. 

Men det här känns ändå bra. Jag ska göra allt som står i min makt att ta upp saker som jag kastar i slasken, att stänga kylskåpsdörren, bädda sängen, ha ordning på mina saker. Vi får se hur det går. 

Så Hanna och sandra, när ni läser det här, ni ska veta att jag verkligen ska försöka. Jag tänker på det hela tiden!! Kom ihåg att det är tanken som räknas.... 


Hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0