en lördagskväll

Hej. Lever och sitter här och skriver fast ni säkert trodde att jag dött eller någonting eftersom jag aldrig uPpdaTeraRrrr. Men på tal om döden........ Jag och Johan blev fast i hissen igårnatt. Supercoolt. (!!!!!) Vi hade inte någon mobiltelefon som fungerade men vi hade massvis med öl så det gick ingen nöd på oss. Vi testade att ringa på larmknappen och efter ett väääldigt långt tag svarade någon vakt. Jag gav mitt telefonnummer till honom och han skulle ringa mig. Han ringde aldrig upp?????? Ville typ att vi skulle ruttna där i hissen. MEN då bestämde vi oss för att bryta upp dörren och det var ju inte precis några probs.. Man är väl stark.
.
.
................
okej. Det var johan som fick upp dörren, jag kollade bara på. Men det var inte så viktigt. Här kommer iallafall en bild på oss. Försökte se ut som att vi var två stackare. Lyckades ganska bra. Lyckades även få min näsa att se nå jävulskt bred ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0