vont

Hei, här sitter jag med min nackkrage och känner mig stel. Ok, skämt. Jag har ingen nackkrage, men hade nästan behövt en. Jag måste lova mig själv att jag aldrig ska försöka ta trappan i noll steg något mer..... Fattar inte varför jag tycker det verkar vara en så bra idé då jag är full? Och sen måste jag lova mig själv att jag inte sitter i trappen efter att jag försökt ta trappan i noll steg, för då kan det ju hända att en annan person kanske får för sig att han också ska ta trappen i nollsteg och sedan landar på min nacke. Då kan det ju kanske bli så att nacken knakar nå jävulskt och man känner sig helt förstörd i flera dagar efteråt. Men jag veeet inte.
.
Nu har jag precis bakat en kladdkaka till mina rumskompisar. Det är ju trots allt alla hjärtans dag. Och okej då... Jag ska smaka lite. Men senare ikväll ska jag och joel baka!!! Ska bli SUPERGOTT.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0