en massa ord

Borde inte vara vaken. Men jag ligger och läser i en bok som jag skrev i för cirka ett år sedan.
skrev till exempel såhär
"kan skolan ta slut!?"
"känner att jag måste vara flitig. Annars finns det inte en chans i världen att jag kommer hinna klart allt. Nu kör vi, det sista!"
"sjuk=ledig. Tog en dag off från skolan. Ändå ingenting viktigt som händer där"
"Ledig. Sov 17 timmar. Pluggade historia. Tungt som bly"
"Tänkte gå på skolan, men de behövde hjälp på jobbet så jag jobbade istället. Kändes mer värt, men saknar att jag inte fick äta julgröten på skolan...."
"Var på efterfest. Trodde hon vi var hos var kring 28, men sen kom hennes son hem som var 16 år gammal. ha-ha-ha."
"Körde hem bilen. Kände att jag inte fick köra bil egentligen, eftersom jag tog sista vinglaset kring halv fem/fem. Inte okej någonstans. Verkligen inte. Om mina barn läser det här, gör aldrig som jag gjorde, gör som jag säger!!!!"
Ganska underhållande. Borde sova. Ska upp tidigt imorgon, bara för att.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0