helg hela veckan

Hej hej hej!
Här är jag igen. Jag har inte haft tid att skriva här. Har haft fullt upp med att måla mina läppar svarta. Blev väldigt nöjd iallafall.
ha-haaaa. Nä nu skojar jag med er, IGEN. Det är bara inställningarna på min webcam som gör att läpparna ser svarta ut. Men nu orkar jag inte skriva här för det är någon fel!!! VAD jag än GÖR så blir det inte sådana mellanrum mellan raderna som jag vill!!!!
Nu tröck jag egentligen på enter 10 gånger, men det syns ju INTE..........
-
-
-
-
-
-
-
-
Måste göra sådär för att det ska funka. Och hur kul är det??!?!??!?!? INGEEEEEEEEEEEEEE KUL.
Älskar jag er? nej.
Varför inte? Nä, för att ni inte gör så att det här funkar.
...........
................
.............................
Hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0