jahapp

Världen är så oerhööööört liten!!!!!! omg omg omg omg omg. Ok skoja.
Men:
Gick på stan. Mötte en kille. Våra blickar möttes. Båda kollade bort, men kollade tillbaka lika fort igen. Vi gick förbi varandra. Jag var tvungen att kolla bak och se om han också kollade bak som om han kände igen mig också. Och det gjorde han.
Vi stannar då upp. Kollar på varandra och han frågar om jag är svensk. Ja, det är jag, svarar jag. Båda konstaterar att vi känner igen varandra, men kan inte placera det. Lulebo? Frågar han. Jajjemen, säger jag. Sedan verkade det lossna för honom och han frågar om jag känner vickan. Ja, det gör jag, säger jag, och då klickar det för mig med. Han gick i hennes klass. Och nu har han flyttat hit. Och vi möts. Så typiskt på något sätt.
Hade varit kul att få veta hur många ifrån Luleå som faktiskt bor i denna stad. Nu ska jag göra ingenting. Hei.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0