skoter

"Var nyss ute på en skotertur i byn. Lär ha träningsvärk i tummen så mycket som jag gasade. hehe....."

Detta yttrade jag på facebook igår. Väldigt ironisk dock. Men vem tror ni vaknar upp idag med träningsvärk i hela högra armen??? Naturligtvis jag.

Har även träningsvärk i vänster arm, nacke och rygg.

Kanske jag har kommit igång med det nya livet. Bella skrev till mig idag och frågade hur det gick med mina nyttigheter. Vi har nämligen sagt till varandra att vi ska försöka vara lite hälsosamma. Nja, svarade jag, jag har ätit godis idag. Och hamburgare. Och chips. Och druckit läsk.


Sånt är livet.
Sååå-ååånh e livet. Så mycket falskhet bor det häääär.


ps. ej pormaskar i min hy. Det är sot. Eller nåt från skotern. eller något träd jag körde in i. ääh. ni förstår. ds.


Kommentarer
Postat av: Bella

äsch :D vi klarar det!! jag åt ju kebab;)

2011-01-02 @ 12:40:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0