irak oslo

Jävlar i helvete....... Det här är helt ofattbart. Är det här oslo? 
Hoppade av bussen efter jobbet. Helt plötsligt började hela marken skaka, hela jag skakade och det smällde som fan. Fönstret på gatan rätt över kraschade och vi stod där och jag trodde på allvar att det var mina sista sekunder i livet......
En bomb i oslo. Bomben smällde ändå ca 600 meter ifrån oss, men skyltfönster runt om oss gick sönder. Det var en sån sjuk smäll. Minst 7 döda. 
Och som att inte det är nog.. Nä, då är det en galen man som har farit ut till en ö här i närheten av oslo och börjat skjuta massvis med ungdomar som var på ett läger. 25-30 döda.
Kan inte säga annat än att jag är obeskrivligt glad att jag åker till luleå imorgon.
Kära trygga fina luleå.
Önskar bara alla mina vänner kunde följa med mig. 
Nu ska jag packa det sista och sedan evakuera denna staden för tre veckor.
.
På återseende när det är lugnt, oslo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0