kör bah

Fest igår. Vaknade upp med en låst killcykel i lägenheten... Då hade man tydligen varit i sitt essä igår och snott den. Supert, anna.
Men jag var tydligen lycklig:
Ikväll gör vi om'et igen. Fest alltså. Inte tjuveriet. Men ska hålla mig i skinnet denna kväll. 
Är så sjukt sugen på att festa!!!!!!!!!!!!!! WOHOooooooooooooOOoo
.......................................................
..............................................................................


Och juste.... En vakt inne på en krog hade kommit fram till mig igår och sagt att jag behövde dricka ett glas vatten. Och vet ni vad jag går till baren och säger att jag vill ha??!!
Ni har två alternativ.

1. vatten
2. en drink

Vad tror ni jag valde? Erkänn ni tänkte drinken?????? MEN HA, tji fick ni. JAG TOOoooOOG VATT-EEEN. Jag blir så stolt över mig själv. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0