lyckan

Om 48 timmar har jag precis landat i kära luleå, med tre veckors semester som väntar. Känns nå så jävulskt skönt!!! Dock måste jag hinna umgås, packa, jobba och sova innan dess. Men det känns inte ens lite jobbigt. Idag har jag legat hemma och varit "sjuk" en sista dag. Har enbart legat på takterassen och lapat sol, som mamma skulle ha sagt.
Och på lördag, sånn ca 13.00 ska jag möta min bästa vickan på terminal 5 på arlanda!!!!!! Var väl dryyygt 6 månader jag såg henne senast. Det är sinnessjukt och ska bli helt jävla otroligt skönt att se henne igen. Vi har bestämt att vi ska flotta på max. Nästan så att jag längtar mer till maxmaten än att få krama om vickan? he-he, neeeeeeeida.

Men nu längtar jag ihjäl mig!!!!!!!!!!!!! Hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0