några ord

Tänkte skriva ett inlägg tillägnat Johanna blom som befinner sig i luleå. Men när jag laddade upp bilderna ser jag att vi ALLTID står på samma sida om varandra när vi tar korten? SÅ. JÄVLA. STÖRANDE......
Hm... Så kan inte fortsätta att skriva om denna idiot.
Annars då? Nä nu ska jag se titanic eller någon annan sån äckligt fin film. Och tiden springer iväg???? Vad skjer med att det är 23 juni? Exakt en månad tills jag åker tills bensbyn. wiiiho.
Haha, vad kul det lät förresten. Att jag åker till bensbyn. Som att jag enbart kommer befinna mig där när jag är hemma....
Midsommar imorgon. Har ingenting att ha på mig.
Och nu är det slut på denna extremt välskrivna och sammanhängande texten. Godnatt kjaere venner!

Kommentarer
Postat av: the one

ååååh anna kan jag bara få prata med dig nån gång dååå :( min fina hora. nästa bild byter vi plats ok? lovvvvvvvvve

2011-06-24 @ 01:20:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0