yOOO

Hej Anna.
Hej anna, kul att du hälsar på mig!
Hehe, ja börja inte vänja dig med det....
Skitkul. 
Nä men vad gör du?
Vad jag gör? Jag saknar lite saker.
Vad saknar du?
Bensbyn, bella, vickan, linnea, mamma och pappa.
Varför?
För dom är min trygghet.
Okej, vem bryr sig.... Nu till något annat. Vem vill du gifta dig med när du blir stor?
Hm... Tror jag skulle välja Nick pitera. Är kär i honom trots att jag anar att han är bög.
Ja, det kan jag kanske hålla med om. Men en sista fråga nu.
Kör på!
Varför är bella linnea och vickan så bra?
För att dom är snälla, tycker det jag säger är kul, vi har samma humor, dom känner mig så väl, dom gillar att mysa med mig, vi är varandras motsatser i mycket, men älskar oftast samma saker.
Förrutom killar. Där brukar vi älska olika.
Det är tur.
JAJAAAAAAAAAAA hejdå.
hahahaha, hittade bästa bilden!!!
SES SNART.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0