hej på dig, hig på dej

Godmorgon alla älskade!
Huuuuur står det till? Själv kokar jag ägg. Kom därför på en sak jag hatar. När äggen gör sönder då man kokar dom, så det blir sånt vitt skum i karstrullen...... Om någon vet. SjUkt sTÖrAnde. Andra saker som är störande:
- då datorn håller på att få slut batteri och man måste leta laddningssladden
- då hörlurar glappar
- när toapappret är slut
Men för att inte låta negativ (för det är jag verkligen inte!!) så kan jag även berätta att jag har bokat en flygbiljett till luleå. Så om fem dagar blir det masse kos med familjen och vännerna mina!
Fast en rolig sak är att jag knappt har några vänner kvar i luleå..... haha. Men bella, linnea och jozzi!!! vi ses och jag längtar ihjäl mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0