natten är gammal

HEJ!!!!!!!!!!!!!!!

Idag/ikväll/inatt har det varit en svinbra dag.
Har kört skoter, ätit apelsin och solat med far min.


Sen bjöds det på massa shotar på allstar. Tror inte jag blev bjuden på en enda god. Topp tre äckligast:

1. Tequila med tabasco. Halsen höll på att frätas upp. Ett plus för att den starka kryddan som tog bort min nästäppa
2. Gud-vet-vad-shoten. Mjölk, cola, sprit och något annat. Den var INTE slät om man säger så, ganska så klumpig.
3. Ren sprit
4. JÄGER-shot (den valde jag själv!!!!! ska alltid välja själv från och med nu)

Oj, blev visst topp fyra.
Men nu har det tagit tjugo timmar att skriva det här. Nu ska jag sova, för sista gången för denna gång i världens bästa säng. Imorgon ska jag ätit kladdkaka. Sen ska jag flyga flygplan och träffa oslo igen. Åhgh... är så trött. HEJ.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0