hej 02.53

Hejsan små människor. Hälsar aldrig på dom som är för tjocka.....
Vad ska sägas? mjooooo... Vi svalde (eller vad man nu gör) helium ikväll. Alla var fulla när vi började. Inte jag (på riktigt) men efter vi hade testat helium så blev alla nyktra????? Hm............ Aldrig mer. 
Nu äter johan och björn stekta ägg med lite topping av whiskey på äggen. Dom tycker att det är gott. Är ganska sugen på att smaka. Så nu ska jag fråga om det bjuds lite. 
Hejdå. 
ps. saknar vickan linnea och bella. men det vet ni redan. ds
Nu frågar Hanna om jag inte saknar henne. Men hon är ju redan här? Hon ska sova här, så jag är lycklig. Blom ska åssååååå sova her. Älskar allt. 
MMmmmmmmmmmmmmmmMMMmmm smakade äggen nyss. Med whiskey. SUPERGOT????? Ok. prova det. 
Hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0