life is a flooower

Är så fruktansvärt glad. Det var länge sedan jag var såHÄR glad. Det är nästan så att jag är så glad att det blir skrämmande. Jag får känslan av att det kommer hända någonting som gör mig otroligt ledsen snart. Att lyckan tar slut på något sätt. If u know what i meeeean. 

jaja, nog babblat om det. 

För att få mig att må lite sämre har jag klurat på en lista över saker jag INTE kan göra. 

Jag kan inte: 
- slicka mig på näsan (det kan min 6åriga kusin....) 
- rulla tungan såhär: 


fin bild

- ha rena öron???? Det verkar som att alla andra har jätterena öron, men mina är alltid lite smutsiga och det stör mig?? 
- se det här utan att skratta: http://www.youtube.com/watch?v=uWd9Rso0aq0

Hahahaha

- dricka alkohol på att behärskat sätt 



Okej, det var det. Återkommer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0