vi pratar om vart vi ska inatt, men jag antar att vi menar hela livet

Morgonen har aldrig riktigt varit min starka sida. Är irriterad, tyst och väldigt ful. På tal om mornar... Mornar? heter det verkligen så? 

Jajaja... 
I fredags morse tappade jag mobilen i golvet. Den kraschades i tusen bitar (ok.... tre) Jag blev jävulskt less. Tog upp den. Pusslade ihop den. Slog pinkoden. Slog fel kod. Slog pinkoden igen. Slog fel kod igen. Slog pinkoden igen, denna gången jävulskt sakta. FEL IGEN??????? 

Pukkoden behövdes. Nej, den var hemma i sverige. Har varit ensam i lägenheten denna helgen så har inte kunnat ringa någon. Fick låna sandras mobil för att ringa till mitt telefonbolag och låta dom låsa upp mobilen. NÄÄÄÄ då var kundservicen nere pga att de höll på att göra om systemet. 

Tänkte att livet var över. Men då pratade jag med mamma och hon hittade min PUKkod. WOHO!!!!!!!!!!!!! Alltså, det inte en mamma kan lösa går inte att fixa! 

Så nu är jag med mobil igen. Jajjemeeeeen. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0