en sista natt

Vilken fantastisk helg.

Har sett pappan i sunes sommar på stan. Gjort en halloweenpumpa med mina kusiner. Världens nostalgitripp det där med pumpan. Tror nästan att jag uppskattade det mer än mina kusiner. HUR kul som helst.

Har även haft en "nykter" helg men ändå druckit kring 10 glas vin. Känns skönt att jag kan dricka på ett vuxet sätt. 

Och bästa bästa mamma. Vill att det alltid ska va som nu. Vi snackar skit. Dricker vin. Sover i samma sovrum och berättar massa historier som vi varit med om. Hon är ju mitt äldre jag, så vi förstår varandra och jag är inte riktigt redo att åka ifrån henne igen.

Men imorgon ses vi oslo. Känns okej det också.

Kommentarer
Postat av: joZzzzziie

Har du sett PETER HABER?!?!? är seriöst förjävligt förbannat avundsjuk, beck för helvete!!!! <3

2011-11-01 @ 00:57:10
URL: http://johahannahansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0