la stockholmo

Idag uppskattar jag att det finns flygplan. Har sådan fruktansvärd träningsvärk i benen, så jag hade varit väldigt olycklig om jag had varit tvungen att gå till stockholm. Kan knappt röra mig!! Hade i och för sig ändå inte klarat av att gå till stockholm..... anledningen till att jag ens tog upp detta var för att jag ville berätta att jag är i stockholm och att jag har träningsvärk. SUPERBRA.

Har druckit ett glas rött vin. Förlorat i fia med knuff. Spelade mot min yngre kusin, så i början försökte jag vara dålig och "glömma bort" att knuffa ut henne och gå med en annan spelpjäs istället osv.... Men sen märkte jag ju att hon var hur bra som helst och mycket mer taktisk än mig, så hon vann överlägret och jag blev en extremt dålig förlorare.

Men det kan man ju inte visa för en 6-åring.

Nu ska jag gå och vara lycklig över mitt liv. Ha D.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0