det kommer annat mellan och det är bra

Jag lever men orkar inte med en massa tjöt. Så jag tränar. Jobbar. Sover. 

Drömmer konstiga drömmar. Och blablabla, vem orkar höra. 
Har börjat med skift på jobbet, och jag gillar't! I veckan jobbar jag 14-22. 

I helgen när jag inte var i mitt bästa skick kom jag med idén till Erik att vi skulle dricka på jobbet, fortsätta på bussen hem och sedan gå ut när vi kommer in till stan kring kl 23. Han sa till mig att jag inte kommer genomföra det här förslaget, men jag i mitt esse där på fyllan sa att JOOOO erik vi kommer det!! JAG LOVAR! 

Behöver jag säga att jag inte tyckte det var en lika bra idé när han påminde mig om det i måndags? 

..........



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0