frippan

Vad tycks om min nya frisyr? Har klippt page. 

Och ja, jag fick googla hur page stavades.... 




Nä men okej, jag driver. Har ingen page. Har bara lagt det andra fjunet bakom axlarna lite tokigt sådär. Men tycker fortfarande det är fantastiskt skoj att luras om en ny frisyr. (!!)


Som när jag var liten och var sur på mamma och pappa. Klippte av stora delar av håret för att jag var arg på dom och jag ville straffa dom på något sätt. När mamma tog i mitt hår så lossnade det bara. ha-ha-haaaa..... 

Fast kommer ihåg att jag ångrade mig några minuter efter mitt spratt. När jag kom på att det mest var jag själv som hade straffats och pappa gick runt och skrattade åt mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0