vila är allt

Ligger i sängen och är sjuk. Pallrade mig trots detta upp och gick några ärenden på stan. FYFAN..... Hatar när man säger gick några ärenden på stan. Låter så fult? fel???? som att man är viktig på något sätt. 

Och det är man ju inte.

En annan sak jag hatar är man frågar en person Hur mår du? Och den svarar något i stil med: Nja, har tappat jobbet, killen har gjort slut, har fått cancer åså.... Men, Synd att klaga!

Klaga så mycket du vill!!! Jag ÄLSKAR att klaga. 

Här är jag. I sängen. Sjuk. Utan smink. Detta var hösten 1998.

Här är jag. Vid matbordet. Med smink. Detta var idag.
Hehe, skoja!! Bilderna togs samma dag såklaaart.Tur att man är en naturlig skönhet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0