blablabla

Hej. 

Jag är irriterad.

Jag är irriterad över att det inte finns någonting att göra i Luleå. Över att när det väl finns någonting att göra så är jag ändå jätteseg och missar det. Jag är irriterad över att mitt hår är jätterakt nu, trots att jag gick till frisören och sa just: klipp inte upp det, klipp det rakt av. 

Jag är irriterad på att det är sol dom dagarna jag inte kan vara på en strand. Är irriterad över det alla skriver på facebook. Men också att folk har övergett facebook och börjat med instagram, som jag förövrigt inte använder. 

Är irriterad över att min mobil har börjat sega. 

På att jag har lovat mig själv att börja vara nyttig idag men att jag inte tänkte på att äta ett friscomål igår. På att jag har gått upp i vikt jättemycket. På att jag inte orkar träna. 

Irriterad på att jag är trött hela tiden. På att det inte finns någon bra musik att lyssna på. På att spotify inte funkar på min dator. På min dator. Mina kläder. Att jag inte äger någon bil. Att bo hemma. 

Är irriterad över att jag inte har en jävla aning om vad jag vill göra i mitt liv. 

Etc.




Hejdå. 



Kommentarer
Postat av: Hanna

ojojoj! här var det deppigt :(((( försök att tänka att det snart kommer bli bättre, du vet ju att det löser sig! njut istället av att du FÅR vara hemma så länge och träffa din familj och dina vänner.



ps. tycker att du ska KOMMA TILLBAKA<333

2012-08-14 @ 16:36:56
URL: http://hannaflemstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0