Fall like leaves. Stand up like comedy.





När jag ser den här bilden med extremt dålig skärpa kommer jag att tänka på att jag har sålt min systemkamera som tog sjukt bra bilder. Sålde den billigt till en vän. Nu ska jag bara köpa en kamera som jag faktiskt använder också. 

Jag har några krav: 
- den ska kunna ta kort snabbt (jag ska inte behöva vänta hundra år på att den ska fokusera färdigt) 
- ta hyffsat bra bilder även i mörker
- den ska vara liten 
- den ska inte ha så många krånglia inställningar som jag ändå aldrig kommer använda 
- gärna en snygg färg
- bra pris 
- knäppa fina skarpa bilder 
- jag ska bli snygg på bilderna 

Måste ge mig ut på jakt efter den perfekta kameran snarast. Så jag kan lägga upp massa bilder om mitt liv på faaaacebooooook ;PpPPppPP

Det som inte finns på facebook eller instagram har ju aldrig hänt, vet ni väl....... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0