jahapp

Hallå. 

Jag tror att jag blev sjösjuk igår på BBB-båten. Vi drack ju, självklart. Men jag drack inte alls speciellt mycket och var inte alls speciellt full, men började efter 10 minuter (och en 6a fishshot, visserligen....) må helt sjukt dåligt. Ville spy hela tiden och hela världen snurrade. Så jag åkte hem någongång före 01.00.
Tror inte det har hänt på flera år. 


Minns dock en gång på lulekalaset då jag, superduperkalas och full, bestämde mig för att åka den mest snurriga karusellen av dom alla. Efteråt mådde jag skitdåligt och ringde mina föräldrar som fick hämta mig. 


Jag: Aschååå, ja har åkt en schåånn schnurr karuscheellll... Det är därför jag mår dåligt!
Pappa: mmm


........................



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0