trettionde augusti

Idag har jag varit rastlös mest hela dagen. Vaknade 09.23 och när klockan var 19.00 kändes det som att jag varit vaken i hundra år. Inte för att jag har någon aning om hur det känns att vara vaken i hundra år, meeen ni fattar.... 


Kämpade emot sömnen som alltid infinner sig kring 18-19 och bestämde mig för att baka. Körde en tävling med mig själv som gick ut på att jag var tvungen att baka färdigt, diska och plocka undan allt innan Robinson började 20.00. Väääldigt osmart att stressa med dom få sakerna man faktiskt gör på dagarna för att försöka få det att gå fort när man egentligen borde göra allt supersakta. Men det tänkte jag inte på såklart. 

Jag hann iallafall göra klart både en supergod kaka och ett par kolakakor till 20.02. JabadabadoooOooOo.


Vad har jag annars gjort idag? 

Inte tränat. 
- Testat läppglans i badrummet tillsammans med mamma 
- Önskat att jag fått vara med i robinson
- Lyssnat på Stackars jack med Ulf lundell och tänkt att han sjunger om mig. Stackars Anna, vad ska du göra med drömmen som sprack? Nu när röken och dimman har lagt sig och dagen gryr, och ditt äventyr aldrig nånsin vill komma igång....



Tralalaaa 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0