vart jag än går

Jag har fått någonting på mina armbågar som kliar nå så jäääävlulskt. Tror jag har fått en dödlig sjukdom. Pappa berättade även att han hade nåt fel på sin hjärna för det susade tydligen i skallen. 


Tänkte bara varna så ni inte kommer hit och blir smittade. 
Men pappa sa dock att det kunde vara så att han har fått lite vatten i öronen och därav det susande ljudet. Och mina armbågar kan ju även bara vara torra. 


Hoppas innerligt på det!!

Älskar förövrigt Stiftelsen - vart jag än går. Egentligen är den ju ganska så kass och megadålig rakt igenom??? Men kan inte rå för att jag älskar älskar älskar den. Älskar att dom sjunger Vännen. Det är ett av de finaste ord jag vet. 

Dock sjunger dom Darling också. Hahaha, finns ju inget hemskare smeknamn.... 

Nä men nu ska jag kila. Vi hörs darlingzzz! hej 


Kommentarer
Postat av: Jossiieeee

Darling, hoppas kliandet går över! :) hihihihi

2012-08-25 @ 17:39:07
URL: http://johahannahansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0