efternamn

Godafton! 

Tänk vad trist om man gifter sig med en man som har samma efternamn som en själv. Lite av grejjen med giftermål är ju att få ett nytt snyggt efternamn. 

Det här kommer jag inte tycka spelar någon roll när jag är äldre, kär och fast besluten om att min pojkvän är den rätta, blablabla. 

Men här kommer en lista på efternamn jag inte hade sagt nej till vid altaret: 
- Dahlin 
- Westin 
- Wedin
- Gabrielsson 


Som jag skrivit för länge sen i denna blogg hade det även varit kul om jag fick heta:
-Anna Åsum 

....hade även varit status om jag fick heta:
Anna Von Smutterling 

Och kanske lite pinsamt om mitt namn blev:
- Anna Nass. 


Nu, 25 tusen timmar senare, ska jag städa denna lägenhet. Vi hörs.

Ps. Klippte lugg idag på stan. Ris eller ros? Ds. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0