en fin dag

För er som undrar så var min date igår helt perfekt. Vi kom bra överrens (om mitt hår), det bjöds på kaffe, prat, hårbottensmassage och avslutades med en kram. Inget skämt. Var första gången jag någonsin kramat "min" frisör. Men det var en varm och hjärtlig kram. Och även den enda på hela dagen trots att det var alla hjärtans dag???? 


Jaja, jag släpper det här nu. 


Igår tänkte jag vara lite vuxen och gå till affären för att köpa varor som är "bra att ha hemma" som mamma alltid uttrycker det. Köpte hårdbröd och mjölk. Kunde inte komma på något annat.... 

Så planen var att äta gröt imorse. Tror ni inte likt förbannat att lingonsylten nästan var slut då istället...? Har inte ens ett litet minne av att jag skulle ha ätit så mycket från min lingonsylt. Men jag skrapade ut det sista ur burken, och sen fick jag fint gå till affären idag igen. Ska nog fortsätta med min sistaminuten-handling trots allt. Är inte redo för det andra ännu märker jag. 


Och nu kokar det över som faaaaaaaan i kastrullen på spisen............ Måste rusa. 
Vissa kokar ju palt *stolt*


HEJ! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0