jahapp....

Finns ingenting så störande som när man sitter/ligger JÄTTEskönt och man plötsligt måste göra något vilket resulterar i att man byter ställning och när man sedan ska hitta tillbaka till hur man satt/låg så blir det inte ens i närheten lika skönt som innan. 


En annan störande sak: 
Jag har tappat bort min plånbok. Det vill säga ca 1000 kr presentkort på en matbutik, norsk och svenskt bankkort, legitimation, körkort, nåt sketet europakort som man har då man reser, mitt träningskort, truckkort, stämplingskortet till jobbet, en superfin lapp som mamma skrivit när jag flyttade till trondheim. 

Kanske även 100 kr i lösa pengar, om jag inte köpt upp dom pengarna på något shot.... :) :) :) Småpengarna jag hade gav jag iallafall bort till en trubadur med glittrig hatt i lördagsnatt, så det känns jättebra. 

Hoppas karma finns och att denna snälla skänkning av mina småpengar gör att gud tycker jag är värd att få tillbaka plånkan!! 

Var förresten och frågade efter plånboken på utestället vi var på i lördags. Killen som jobbade i baren hade inte nycklar och tillgång till alla kvarglömda saker.. Han hade dock en liten kruka med olika småsaker. Han hällde ut den på bardisken, och jag konstraterade att min börs inte var i denna hög. 

Nähäpp tänkte jag..... 

Men, vad är det jag ser?? 

-Det där är ju min MOBIL!!??? sa jag och tog upp min mobil som jag tappat på samma uteställe för några veckor sen. 

Inget ont som inte har något gott med sig alltså! 
Så nu har jag tillbaka mitt norska nummer (45119854)


Håll tummarna, för imorgon ska jag ringa chefen chefen på utestället och fråga om han sett min plåhånkaa. So long, vänner! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0