hej igen, kanske




Hej hej och åter hej!

Vet inte hur jag ska lyckas skriva ihop fler inlägg i denna blogg. MEN JAG VILL VERKLIGEN!! För eeeeeran skull. hehe. nä. För min egen skull såklart. Kika tillbaka i arkivet och få små nostalgirysningar. Typ. 

Så. Vad sker med mig då?
Idag var jag på långpromenad i byn. Jag fick två skavsårsblåsor på vänster fot och en liten på höger. Såg en söt igelkotte som sprang för livet då jag försökte komma nära och gulla med den. Såg en solnedgång. Utan någon mysig kille, men med en hund som precis badat och bestämmer sig för att ruska av allt vatten just när jag böjer mig ner och ska klappa den.


:)))))))))))))))))

Typ så. Har iallafall flyttat hem till Luleå över sommaren.   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0