KUL lista

Tänkte göra en lista bara för att mitt huvud har slutat tänka ut saker man kan skriva i denna blgog och mitt hjärta inte vill dela med sig av något annat än vardagliga struntsaker.




Vad har du på dig?
Stora fula gråa byxor, stor urtvättat blå hood. yooOO wazzup?

Hur mår du?
Mestadels dåligt för tillfället. Inte hungrig, inte pigg. Bara tom. Men blev lite glad nu då linnea ringde mig och kunde umgås. Varför ringer du till hemtelefonen?, frågar jag. För att jag fick värsta nostalgikänslan och var tvungen att ringa dit, svarar hon. Så sött. 

Vad önskar du dig just nu?
-Att solen ska kika fram lite mer och att jag ska få åka ut till en stuga.

Vad har du ätit idag?
En portion köttsoppa. Borde äta mer, meeen är inge hungrig. /smyg-bantaren 

Vad ska du göra imorgon? 
röka en joint. näääääää. Ska baka med linnea.... Haschbrownies. hehe. Närå. (jorå) Nä... ska baka. 

Och på söndag? 
Förhoppningsvis vakna upp i piteå och umgås med sandra. 

Vem saknar du? 
Oslo. 

Senaste köp?
Ett shampoo 

Vad skrattade du åt senast? 
Fick tyvärr fram ett litet skratt då sandras bil var en av bilarna som låg under det taket som rasade i kulturens hus. Måste söka hjälp för min skadeglädje. 

Vad grät du senast åt?
En gammal krönika jag hittade i en tidning som handlade om att flytta ifrån sina vänner. 

Vem sov du senast med? 
En god vän. 

Vad läser du just nu? 
Revolt- sista delen av hungerspelstriologin. *biter på naglarna av spänning*

Senast sedda film? 
True Grit. Somnade efter 20 min dock... 

Vilken svordom använder du mest?
fan eller jävla

Vem var den senaste som ringde dig?
Linnea

Har du dejtat någon av en annan religion?
Nä. 

Senast 3 inkomna SMS?
"Hej jag är i byn ikväll :) ska vi ut och springa en sväng senare?"
"haha, vi är kvar på HM jag ska prova:)"
"Hejhej hemskt mycket hej! Tänkte ba säga att jag längtar tills vi ses :D :D :D" 

Vad stod det i ditt senaste skickade sms?
"Måste gå på toa först, haha, ringer sen" haha... 

Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet? 
Idrott och vissa av ledarskapskurserna

Vilken är din favoritfrukt?
Omöjligt att svara på. En riktigt god mandarin som är lättskalad är dock svårslagen. Eller melon. 

Vilka kändisar har du blivit jämförd med?
Jessika andersson!!! Woohooo 
Hade förresten varit kul om t.ex Bill/alexander/gustav skarsgård hade svarat på den här frågan och svarat Stellan skarsgård. hahahha. Nåja. 

Vad är du rädd för?
Att bli gravid. Tror det är min största noja just nu. 

En person du tycker är snygg? 


Blir du lätt svartsjuk? 
Nej 

Din favoritkaraktär ur en serie? 
Just nu är det Jess i New girl

Vem skrev senast till dig i facebookchatten?
Olav. En kjempekul gutt fra nordnorge

Vilket språk hade du velat lära dig?
Flytande engelska. Min engelska är liiite för trögflytande. Nästan is. 

Vad för sorts killar faller du för? 
Fel killar :) 

Vart vill du åka just nu?
Australien. Och till stallet med linnea.

Vad önskar du dig i födelsedagspresent?
Dessa: 



Hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0