lalalalaaaaaa

 
Godkväll. 

I afton har jag och två fantastiska damer varit på operateater. Hanna hade fått biljetter från jobbet och frågade om vi ville följa med. Klädde oss klassiskt och kände mig redo att inta det kulturella livet. 

Om det var kul? Ja, när det slutade. 

Kan konstatera att jag absolut inte var mogen för denna föreställning. När första akten (som varade i drygt en timme) (!!!) var slut, var det TVÅ akter kvar och jag ville skjuta mig i huvudet. När vi sedan stod i garderoben för att hämta ut jackan kom det fram en man till oss för att fråga om vi gillar att dansa. 

Han höll sedan fram en broschyr med operabalett och då nästintill skrek vi NEJ!! och rusade ut från operan innan vi skulle blivit uppslukad av denna extrema värld. 


Men vill ändå tacka mina tjejer för en annorlunda kväll.
Lite mysigt var det förstås, bara cirka 50 år för tidigt. 

Godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0