måndag

Hej hej hej!
Jag har att kommit att tänka på att man verkligen inte kan tro att jag har bott här i nästan 2 år. Jag gick ut på en promenad och skulle gå för att hälsa på Hanna på hennes jobb. Var självsäker och trodde att jag visste alla vägar, men istället märker jag att jag är vilse. Ville ge upp, gråta och sätta mig ner, men tillslut hittade jag och när jag kom innanför dörren igen hade jag gått en promenad på 2h och 40min.  

Kände mig skitduktig. Och sen har det hänt en sak som är motsatsen till duktigt. 
Jag råkade använda ögonmakeupremover (innehållandes olja) i mitt redan fettiga hår, då jag egentligen skulle ta torrshampoo. Sisådär kul. 

Det var det mest händelserika som hänt på senaste. Gäller ju att prioritera och bara skriva om det viktigaste, när man inte har tillgång till internet speciellt ofta. hejdååå. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0