sista luleådagen

Hej hej hej! 

Idag har jag bakat. Mixern slutade att fungera helt plötsligt och jag skrek rakt ut. Försökte använda en gaffel och "mixa" ingredienserna, vet inte hur jag tänkte, men mixat blev det iallafall inte. 

Visade sig sen att jag inte hade satt i sladden till mixern. Förklarar endel.... 

För övrigt var jag på hjärtkontroll i Umeå i måndags, och det såg bra ut!!! Lever några år till :-) skönt. 

Annars då? Håller på att packa. Eller ja, försöker iallafall. Har väl mest bakat/tagit kort på mig själv/lyssnat på musik. Men det går framåt. Sakta men säkert. 

Bakade förresten hjortoncheesecake med vitchoklad. Måste ju göra nånting som får dom här hemma att sakna mig när jag har flyttat. 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0